Nowy produkt
Producent: Mercedes-Benz
Model: S Klasa W221
Lata produkcji: 2005-2013
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Kolumna przednia
Nowy miech: | 650,00 zł |
Nowy zawór: | 120,00 zł |
Rozkładanie kolumny: | 150,00 zł |
Regeneracja sekcji gazowo-olejowej: | 850,00 zł |
Regeneracja sekcji gazowo-olejowej 4matic: | 1000,00 zł |
Regeneracja kompleksowa (góra + dół): | 1200,00-1300,00 zł* |
Regeneracja kompleksowa 4matic (góra + dół): | 1650,00-1750,00 zł* |
Naprawa gwintu na sworzniu 4matic: | 100zł / sztuka |
Montaż / demontaż na samochodzie: | 250zł / strona |
Diagnostyka usterek - szukanie defektu: | od 200,00 zł |
Kalibracja zawieszenia: | 150,00 zł |
Kodowanie sterownika: | 200,00 zł |
*cena zależna od ilości elementów niezbędnych do wymiany
**istnieje możliwość indywidualnego zakresu naprawy każdej kolumny
Kolumna tylna
Nowy miech: | 650,00 zł |
Nowy zawór: | 120,00 zł |
Rozkładanie kolumny: | 150,00 zł |
Regeneracja sekcji gazowo-olejowej: | 850,00 zł |
Regeneracja kompleksowa (góra + dół): | 1200,00-1300,00 zł* |
Montaż / demontaż na samochodzie: | 250,00 zł / strona |
Diagnostyka usterek - szukanie defektu: | od 200,00 zł |
Kalibracja zawieszenia: | 150,00 zł |
Kodowanie sterownika: | 200,00 zł |
*cena zależna od ilości elementów niezbędnych do wymiany
**istnieje możliwość indywidualnego zakresu naprawy każdej kolumny
Kompresor zawieszenia Airmatic
Regeneracja kompresora: | 750,00 - 950,00 zł |
Nowy kompresor: | 1650,00 zł |
Montaż / demontaż na samochodzie: | 250,00 zł |
Jesteśmy jedną z 2 firm w Polsce, która realnie regeneruje amortyzatory gazowo-olejowe ze sterowaniem elektronicznym.
Posiadamy możliwości oraz zaplecze technologiczne aby dorobić i zregenerować wszystkie części we własnym warsztacie.
90% ofert w Internecie to żadna regeneracja a jedynie sprzedaż "chińczyków" wątpliwej jakości! Popularne portale aukcyjne są wręcz nimi zasypane.
Chińskie amortyzatory są zagrożeniem dla bezpieczeństwa użytkowników. Żaden z nich nie posiada prawidłowo działającego sytemu adaptacji wstrząsów (ADS). Nierealne jest ich prawidłowe działanie a także zestrojenie z elektroniką sterującą na samochodzie.
To samo dotyczy miechów pneumatycznych czyli tak zwanych poduszek.
Jakość i elastyczność chińskich gum pozostawia wiele do życzenia. Ich prawidłowe działanie to kwestia loterii. Często nie wytrzymują masy nadwozia, nadmiernie się rozprężają i pękają.
Tylko właściwie dobrane parametry i regeneracja oryginalnych fabrycznych części gwarantuje długą i bezstresową eksploatację.
Nasze gumy i uszczelniacze produkowane są w Polsce. Mamy wpływ na ich jakość i specyfikację.
Dodatkowo sami wszystko składamy i montujemy.
Posiadamy maszyny skrawające CNC, tokarki, piaskarki oraz inne narzędzia niezbędne do wyprodukowania/zregenerowania miechów oraz amortyzatorów.
Zapraszamy do współpracy.