Mercedes-Benz Klasa S W220 Zobacz większe

Mercedes-Benz S Klasa W220

Nowy produkt

Producent: Mercedes-Benz
Model: S Klasa W220
Lata produkcji: 1998-2005

Więcej szczegółów

Więcej informacji

Mercedes-Benz S Klasa W220 (1998-2005)

Koszty regeneracji:

Kolumna przednia

Nowy miech: 650,00 zł
Nowy zawór: 120,00 zł
Rozkładanie kolumny pneumatycznej: 150,00 zł
Regeneracja sekcji gazowo-olejowej: 850,00 zł
Regeneracja sekcji gazowo-olejowej (4matic): 1200,00 zł
Regeneracja kompleksowa (góra + dół): 1200,00-1300,00 zł*
Regeneracja kompleksowa 4matic: 1600,00-1700,00 zł*
Montaż / demontaż na samochodzie: 250,00 zł / strona

*cena zależna od ilości elementów niezbędnych do wymiany
**istnieje możliwość indywidualnego zakresu naprawy każdej kolumny

Kolumna tylna

Nowy miech: 650,00 zł
Nowy zawór: 120,00 zł
Rozkładanie kolumny pneumatycznej: 200,00 zł
Regeneracja sekcji gazowo-olejowej: 850,00 zł
Regeneracja kompleksowa (góra + dół): 1200,00-1300,00 zł*
Montaż / demontaż na samochodzie: 250,00 zł / strona

*cena zależna od ilości elementów niezbędnych do wymiany
**istnieje możliwość indywidualnego zakresu naprawy każdej kolumny

Kompresor zawieszenia Airmatic

Regeneracja kompresora: 650,00-900,00 zł
Nowy kompresor: 1350,00 zł
Montaż / demontaż na samochodzie: 250,00 zł



Jesteśmy jedną z 2 firm w Polsce, która realnie regeneruje amortyzatory gazowo-olejowe ze sterowaniem elektronicznym.
Posiadamy możliwości oraz zaplecze technologiczne aby dorobić i zregenerować wszystkie części we własnym warsztacie.

90% ofert w Internecie to żadna regeneracja a jedynie sprzedaż "chińczyków" wątpliwej jakości! Popularne portale aukcyjne są wręcz nimi zasypane.
Chińskie amortyzatory są zagrożeniem dla bezpieczeństwa użytkowników. Żaden z nich nie posiada prawidłowo działającego sytemu adaptacji wstrząsów (ADS). Nierealne jest ich prawidłowe działanie a także zestrojenie z elektroniką sterującą na samochodzie.

To samo dotyczy miechów pneumatycznych czyli tak zwanych poduszek.
Jakość i elastyczność chińskich gum pozostawia wiele do życzenia. Ich prawidłowe działanie to kwestia loterii. Często nie wytrzymują masy nadwozia, nadmiernie się rozprężają i pękają.

Tylko właściwie dobrane parametry i regeneracja oryginalnych fabrycznych części gwarantuje długą i bezstresową eksploatację.

Nasze gumy i uszczelniacze produkowane są w Polsce. Mamy wpływ na ich jakość i specyfikację.
Dodatkowo sami wszystko składamy i montujemy.
Posiadamy maszyny skrawające CNC, tokarki, piaskarki oraz inne narzędzia niezbędne do wyprodukowania/zregenerowania miechów oraz amortyzatorów.

Zapraszamy do współpracy.